Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:52:32 GMT

طرح واگذاری گیرنده‌های دیجیتالی اینترنتی صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۷۵۷

طرح واگذاری گیرنده‌های دیجیتالی اینترنتی صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی، محمد شریف خانی معاون فضای مجازی با اعلام خبری گفت: در یک اقدام تازه، تعداد محدود گیرنده های دیجیتال اینترنتی موسوم به شیما به صورت رایگان در اختیار وزارتخانه ها، سازمان ها، نهاهای دولتی و عمومی قرار می گیرد.

وی در خصوص ویژگی های گیرنده دیجیتال اینترنتی شیما گفت: پخش زنده تمام شبکه های تلویزیونی سراسری، استانی و برون مرزی، آرشیو غنی از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، مدیریت زمان (توقف برنامه های در حال پخش) ضبط برنامه های دلخواه، پخش کانال های اختصاصی شبکه سپهر شامل شاپرک، نما، جام، شی ران، جوانه و نوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف خانی با اشاره به اینکه زیرساخت این گیرنده توسط متخصصان و کارشناسان جوان داخلی طراحی و تولید شده است، افزود: در عین حال این معاونت در تلاش برای طراحی گیرنده های دیجیتال اینترنتی جدید برای عموم هموطنان است که در آینده نزدیک اخبار مربوط به آن نیز اعلام خواهد شد.

وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و عمومی برای دریافت رایگان ستاپ باکس شیما می توانند با مدیریت بازاریابی معاونت فضای مجازی تماس بگیرند.

کد خبر 4842487 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر فیلم سینمایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر فیلم مستند فیلم کوتاه جشنواره موسیقی فجر شبکه سه سیما برنامه نقد سینما گیرنده های دیجیتال دیجیتال اینترنتی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی