Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@00:22:17 GMT

سارقان وسایل درون خودرو در گچساران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۸۲۷

سارقان وسایل درون خودرو در گچساران دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در  گچساران، شناسایی سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی  گچساران  از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی ونصب دزدگیر برخودرو،پارک نکردن خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پارسال۲ هزار متهم به ارتکاب انواع جرم از جمله سرقت،قاچاق کالا در شهرستان گچساران دستگیر شدند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری و نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران