Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:13:59 GMT

لیگ یک/ تساوی مهم یاران عنایتی در خانه صدرنشین

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۰۵۸

لیگ یک/ تساوی مهم یاران عنایتی در خانه صدرنشین

تیم فوتبال سرخپوشان با یک بازگشت فوق العاده برابر مس رفسنجان صدرنشین به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سرخپوشان در ادامه روند رو به رشد خود در هفته بیست و دوم لیگ برتر در کرمان به مصاف مس این شهر رفت، در این بازی دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند دروازه هم را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در نیمه دوم این مس رفسنجان بود که بازی را تهاجمی تر آغاز کرد، در دقیقه 65 بازی مهرداد آوخ توانست این تیم را از حریف خود پیش بیندازد تا صدرنشین لیگ یک به کسب 3 امتیاز بازی امیدوار شود.

 

اما بعد از به ثمر رسیدن گل، این سرخپوشان بودند که بر بازی مسلط شدند و حملات خود را آغاز کردند، در دقیقه 80 بازی سینا اسد بیگی موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه حملات دو تیم نتیجه نداد تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

تیم فوتبال مس رفسنجان با این نتیجه با 43 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند و سرخپوشان با وجود کسب این تساوی مهم در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.  

 

تیم فوتبال سرخپوشان در 5 بازی که رضا عنایتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند نتایج بسیار خوبی کسب کرده و با وجود بازی با تیم های بالانشین جدول رده بندی تا کنون شکستی را تجربه نکرده است.

سرخپوشان پاکدشت دسته یک مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخپوشان پاکدشت دسته یک مس رفسنجان تیم فوتبال سرخپوشان جدول رده بندی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد