Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد،  تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم قعرنشین جدول؛ علم و ادب تبریز به برتری دست یابد تا هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

این دیدار از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت در حضور حدود یک هزار تماشاگر و در هوایی آفتابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سپیدرود در نیمه اول این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری نیز دست یافت که محمد شادکام بازیکن جدید این تیم که در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان رشتی اضافه شده در دقیقه ۱۲ با یک ضربه دقیق دروازه تیم علم و ادب را باز کرد.

پس از این گل نیز تیم سپیدرود فرصت داشت تا تعداد گل های خود را در این نیمه بازی افزایش دهد اما موقعیت های این تیم به هدر رفت تا نیمه اول با همان تک گل به سود سپیدرودی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود رشت همچنان بر بازی تسلط داشت و این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما آن هم به هدر رفت تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را امید جمشیدی با کمک های مهدی الوندی و  بهروز عالمی روشن برعهده داشتند.  

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب میکاییل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمود خمیسی، وحید سبزی، حسام یعقوبی، میثم کریمی، میلاد احمدی (مهیار نوری)، آرین نصیری نژاد (یاسر حاتم زاده)، محمد شادکام ( ۲ هومن ربیع زاده)، جواد آقایی پور و فرزاد محمدی و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف تیم علم و ادب تبریز رفت.

همچنین تیم فوتبال علم و اب تبریز نیز با ترکیب آرمان ایازلو، محمد روشن دل، عرفان سیدی، بابک نوین، محمد صادقی، حسین فلاحیان، رضا نجاری، سجاد کریم زاده، مرتضی علی حسینی، جواد علی بابایی، علی جدی ( توحید قوچانی) و با سرمربیگری غلامرضا صاحبی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم و علم و ادب (شهرداری) تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی باشگاه های کشور جدول فوتبال نیم فصل دوم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تیم فوتبال سپیدرود رشت علم و ادب تبریز تیم سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم