Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:22:24 GMT

اقدامات قوه قضاییه امید را در دل مردم روشن کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۴۵۸

اقدامات قوه قضاییه امید را در دل مردم روشن کرد

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی روز یکشنبه در دیدار با شورای قضایی و کارکنان دادگستری لرستان گفت:اکنون با حضور رییس قوه قضاییه  امیدی در دلهای مردم زنده شده  و دستگاه قضا باید کار مردم را طبق قانون و به روز انجام دهد تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مدیران دستگاه قضایی استان دارای تحصیلات برجسته و  تجارب لازم هستند بیان کرد: این تجریبات و توانمندیها انباشته ای از تجربیات علمی این افراد و گره گشای بسیاری از مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عظمت قضا و شان قاضی در اسلام در حد اجرای حکم خداوند و عدالت است و کسی که در این شان و منزلت باشد مجری حکم الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حساسیت رسالت دستگاه قضا عنوان کرد: قضاوت واجب کفایی است اگرقضات آمادگی اجرای حکم الهی را دارند  مجاهد راه خدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: با صدور یک حکم می توان در مسیر اجرای حکم الهی یا در مقابله با حکم خدا قرار گرفت بنابراین قضاوت بین مردم باید بر اساس عدالت باشد و قاضی باید حرف حق را بگوید.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم بیان کرد: سلامت انتخابات بر نشاط اجتماعی تاثیرگذار است .

وی تاکید کرد: درلرستان طوایف، عشایر و قبایل متصل هستند اگرچه این نسبت ها باعث همبستگی می شود اما رفتار آنها باید به گونه ای باشد که باعث دل آزردگی مردم نشود.

برچسب‌ها دادگستری نماینده ولی فقیه لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری نماینده ولی فقیه لرستان لرستان دادگستری نماینده ولی فقیه لرستان لرستان دستگاه قضا اجرای حکم حکم الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

رئیس جمهور قرار است درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم سخن بگوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد