Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:26:50 GMT

سرپرست جدید هیات تیروکمان استان تهران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۷۳۴

سرپرست جدید هیات تیروکمان استان تهران معرفی شد

به گزارش روز یکشنبه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در حکم غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان به سرپرست جدید آمده که ضمن انجام امور محوله، حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم شدن مقدمات و برگزاری انتخابات این هیات انجام شود.

پیش از کیانی محمد سلطانی سرپرست این هیات بود.

تیراندازی با کمان در۳ رشته کامپوند، ریکرو و سنتی برگزار می شود که ریکرو نیز شامل قسمت‌های قبضه، بازو، سایت، پیپ سایت، استاب لایزر، زه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمان به کمان‌های قدیمی تشابه بیشتری دارد و با اندکی تغییردقت و قدرت آن افزایش یافت و مسابقات آن در مسافت های۱۸و۳۰و۷۰ متر برگزار می شود.

کمان کامپوند نیز شامل قسمت‌های بازو، قبضه قرقره، سایت، پیپ سایت، استاب لایزر، شوکر بوده که این کمان بسیار پیشرفته‌ است و از لحاظ قدرت و دقت بسیار بهتر از کمان سنتی و ریکرو است.

کمان سنتی که بسیار ساده بوده و مانند کمان‌های اولیه است یکی از ویژگی‌های جالب این رشته ورزشی آن بوده که هر فرد با لباس محلی و خاص منطقهٔ خود در مسابقه شرکت می‌کند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون تیروکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون تیروکمان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فدراسیون تیروکمان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تصاویری از رنگین کمان عصرگاهی تهران
  • (ویدئو) رنگین کمان زیبا در آسمان تهران
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری