Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:44:47 GMT

لیگ یک/ خطیبی لیگ برتر را می‌خواهد!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۸۳۲

لیگ یک/ خطیبی لیگ برتر را می‌خواهد!

تیم آلومینیوم اراک با کسب برتری برابر استقلال به دو امتیازی گل ریحان در رده دوم جدول رسید.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ یک تیم آلومینیوم اراک در بازی خارج از خانه برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و توانست با ثبت گل در نیمه دوم به برد ارزشمندی برابر شاگردان بختیاری زاده برسد.

 

آلومینیوم هفته گذشته در خانه خوشه طلایی را در یک بازی شش امتیازی شکست داد و اس خوزستان نیز سپیدرود را با دو گل شکست داد تا به طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمه اول این دیدار تحت تاثیر بازی محتاطانه دو تیم بود و بیشتر بازی در میانه زمین جریان داشت تا اینکه با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. اما با شروع نیمه دوم بازی در دست میزبان قرار داشت و آن‌ها موقعیت‌های خوبی به وجود آوردند.

 

در دقیقه 67 نیز آلومینیوم از روی یک ضد حمله به موقعیت خوبی دست پیدا کرد و محمد علی نژاد از داخل محوطه جریمه با ضربه ای تک گل این بازی را به ثمر رساند تا رسول خطیبی به دومین برد پیاپی و با ارزش خود برسد.

 

با توجه به از دست دادن امتیاز دیگر مدعیان آلومینیوم اراک با این برد 37 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد تا به دو امتیازی گل ریحان در رده دوم جدول برسد. اس خوزستان هم با 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

استقلال خوزستان آلومینیوم اراک دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان آلومینیوم اراک دسته یک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و رم هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!