Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@21:09:04 GMT

کلاهبرداری در جشنواره زمستانه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۲۷۲

کلاهبرداری در جشنواره زمستانه

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: اواسط دی ماه امسال زنی جوان با مراجعه به پلیس فتا و طرح شکایتی اعلام کرد پس از مشاهده آگهی جشنواره فروش زمستانی در یک سایت تبلیغاتی به آن مراجعه کرده و مشاهده کردم که پوشاک برندهای معروف را با نصف قیمت و به شکل آنلاین به فروش گذاشته و به همین دلیل با این تصور که با توجه به جشنواره زمستانی روی لباس‌ها تخفیف خورده است، اقدام به ثبت سفارش و پرداخت هفتصدهزار تومان وجه نقد به شماره کارت فروشنده کرده، اما نه کالایی دریافت کرده و نه بخش پشتیبانی سایت به تماس‌های وی پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه مجرمانه بودن اقدام مدیر یا مدیران سایت محرز شده و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان را در دستور کار خود قرار دادند، ادامه داد:  تیمی از ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند که مدیر سایت مردی 32 ساله و ساکن تهران است. همزمان با کسب این اطلاعات نیز مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از اخذ مجوز قضایی این فرد در تاریخ یکم بهمن‌ماه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

کاظمی ادامه داد:‌ با انتقال متهم به مقر پلیسی این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که تصاویر پوشاک برندهای معروف را از اینترنت جمع آوری کرده و به عنوان محصول خود در یک سایت بارگذاری کرده و با قیمت بسیار پایین آن را در پوشش جشنواره فروش زمستانی به فروش گذاشته بود. متهم اقرار کرد که از این طریق اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده است.

وی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، تصریح کرد: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

کد خبر 481945 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com