Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:28:30 GMT

دره فرحزاد از حالت پاتوق خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۳۰۸

دره فرحزاد از حالت پاتوق خارج شود

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ظهر امروز در نشست بررسی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: در مورد دره فرحزاد یک نقطه‌ای مغفول مانده است و آن هم این است که روش اجرای پاکسازی در دره فرحزاد روش خوبی نبود و بدون در نظر گرفتن تبعات اجتماعی، این کار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اعلام پلیس فقط در مرحله اول ۷۰ خانم از این دره جمع آوری شدند و در گرمخانه یلدا نگهداری می‌شوند.

حسینی گفت: نگاه سلبی نگاهی است که در حوزه اجتماعی به جای اینکه کارآمد باشد آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: ما برای این موضوع (پاکسازی دره فرحزاد) باید همگی فکر کنیم و راه حل ارائه بدهیم و تنها به فکر نقد نباشیم. چرا که اگر نگاه ما فقط پاکسازی باشد این معتادان از دره فرحزاد جمع آوری می‌شوند و به محل دیگری هدایت می‌شوند.

وی افزود: آیا ما اجازه می‌دهیم مصرف مواد مخدر در جاهای خاص آزاد باشد؟ شاید فردی نخواهد که متادون درمانی کند و بخواهد گاهی اوقات مواد مخدر مصرف کند. آیا ما در اهداف خودمان به این موضوع دقت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در مسئله دره فرحزاد یک موضوعی است که تصمیم جدی می‌خواهد تا این دره از حالت پاتوق خارج شود که امیدوارم این موضوع محقق شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دره فرحزاد پاتوق شهرداری تهران محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

روح الله خوشبخت پس از بارش‌های روز گذشته در شیراز گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی در مدت زمان اندک سبب آبگرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد که با حضور به موقع بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آبگرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر بودیم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به آبگرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به رغم شدت آبگرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های خدوم خدمات شهری تا ساعت ۲۳ زمینه تخلیه آب و پس از آن پاکسازی یک ساعته این‌زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد