Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:21:14 GMT

کشف موادمخدر در دستگاه دوغ ساز!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۴۵۵۲

سخنگوی گمرک گفت: دو محموله جدا گانه تریاک و شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بودند توسط پرسنل گمرک به کمک سگ‌های موادیاب کشف شد. ناطقان: سیدروح اله لطیفی اظهار داشت: با اقدام اطلاعاتی و کارشناسی پرسنل گمرک غرب تهران یک محموله بار دستگاه دوغ ساز که بر اساس اسناد و مدارک مقصد آن کشور آلمان اعلام شده بود متوقف و با بررسی به عمل آمده و ورود تیم مربیان سگ های موادیاب به موضوع، میزان ۴۱ کیلوو ۶۰۰ گرم تریاک در این محموله صادراتی کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لطیفی در ادامه در مورد محموله دوم کشف شده گفت: محموله دیگری نیز در گمرک دو غارون در نقطه صفر مرزی استان خراسان رضوی و کشور افغانستان، در صندلی شاگرد کامیون حمل سوخت که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود و در حال بازگشت از افغانستان به کشورمان بود توسط تیم مربیان سگ های مواد یاب کشف شد و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

سخنگوی گمرک افزود: میزان موادمخدر شیشه کشف شده در صندلی این کامیون به میزان ۴ هزار و ۴۷۶ گرم بوده که آمارها نشان می دهد میزان کشفیات صورت گرفته مواد مخدر صنعتی از مبدا افغانستان در سال جاری به ۱۰ تُن رسیده که نسبت به سال قبل ده برابر رشد را نشان می دهد.

لطیفی در پایان تاکید کرد: آمار اعلامی صرفا کشفیات مواد مخدر و پیش ساز مخدر صنعتی از مبدا افغانستان است و به غیر از کشفیات مواد مخدر سنتی است. برچسب ها: مواد مخدر ، گمرک ، دستگاه دوغ ساز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مواد مخدر گمرک دستگاه دوغ ساز دستگاه دوغ ساز سگ های مواد مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!