Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دهه مبارک فجر روز  یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند: اینک در طلیعه فجر چهل و یکمین سالروز بازگشت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس‌آموزی ملت‌ها از انقلاب اسلامی ایران برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان‌شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری دوراندیش و بصیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا سپردن پرچم این انقلاب حسینی به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بینانیه آمده است: هرچند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و استمرار آن به‌مراتب مهم‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری و همت بیشتری دارد، همان‌طوری که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد حفظ این انقلاب به‌صورت مکرر در وصیت‌نامه سیاسی - الهی و سخنرانی‌هایشان تاکید فراوانی داشتند و فرمودند: «به ملت غیور ایران اسلامی توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید».
تشکل‌های شاهد و ایثارگر در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر را بر همگان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران گران‌قدر، آمادگی همه‌جانبه خود را جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدی در راستای اجرای تدابیر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین کمک به مسئولان نظام جهت رفع مسائل و موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و... کشور اعلام می‌دارند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران دانشگاه شاهد مدارس شاهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دانشگاه شاهد مدارس شاهد انقلاب اسلامی ایران دانشگاه شاهد مدارس شاهد تشکل های شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند