Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:06:18 GMT

گازرسانی به ۲۰ روستای تکاب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۷۶۳

گازرسانی به ۲۰ روستای تکاب آغاز شد

فرماندار تکاب روز یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح زیربنایی گفت: برای گازرسانی به ۲۰ روستای سخت‌گذر و کوهستانی محور مایین‌بلاغ این شهرستان ۱۰۸ کیلومتر لوله‌گذاری خواهدشد.

محمود زمانی افزود: این طرح گازرسانی به مدت سه سال اجرا می‌شود و با بهره‌برداری از آن بیش از ۹۶۰ خانوار روستایی از نعمت گاز خانگی بهره‌مند خواهندشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ روستای تکاب با سه هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۴۶ روستای تکاب در حال اجراست و گازرسانی ۲ روستا نیز به‌زودی تکمیل خواهد شد.

زمانی بیان کرد: با تکمیل عملیات گازرسانی به روستاهای تکاب، میزان جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی از ۳۵ درصد به ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

فرماندار تکاب ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان صرف شده که نشانه توجه ویژه به توسعه مناطق محروم و دورافتاده است.

امروز همچنین آیین کلنگ‌زنی ۲ طرح عمران شهری شامل طرح تعریض پل شریف‌آباد و احداث پارک گردشگری به مساحت هشت هکتار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

برای احداث این طرح‌های عمرانی و گردشگری شهر تکاب ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که توسط شهرداری این شهر اجرا و هزینه خواهدشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی امروز، یکشنبه، به همراه چند نفر از مدیران کل استان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی به تکاب سفر کرده بود.

۳۸ طرح مختلف توسعه ای با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه فجر در مناطق شهری و روستایی تکاب به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها تکاب آذربایجان غربی توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب آذربایجان غربی توسعه روستایی دهه فجر تکاب آذربایجان غربی توسعه روستایی دهه فجر آذربایجان غربی میلیارد ریال روستای تکاب نعمت گاز کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال 1402 مجموعا 507 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.

وی افزود: در سال ذکر شده 135 مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین 65 کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته 236 مورد آب‌رسانی در روستاهای استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به 508 روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع 8 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.

نوظهور در خصوص وام‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده در طی سال گذشته تاکید کرد: از محل تبصره 18 برای سال گذشته، 205 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته بود که 57 درصد آن یعنی 135 میلیارد تومان تاکنون جذب و به حساب متقاضیان به عنوان وام اشتغال‌زایی پرداخت شده است و قرار است تا خرداد ماه سال جاری، این پرداختی ها ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری در سخنان خود به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 2هزار و 400 گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.

نوظهور ادامه داد: طی این ایام 25 واحد مسکن مددجویی، احداث 10 کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در 7 نقطه، 4 سیل بند، 15 مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی