Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: فراهم ساختن زمینه رشد شخصیت و شکوفایی استعداد، بهترین خدمت به جوانان و نوجوانان است و باید در این حوزه تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین « محمد باقر محمدی لایینی» امروز ( 13 بهمن) در بین دانش آموختگان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا و شهید مطهری ساری افزود: مسئولیت دادن به جوانان مهم است و رهبری تاکید بر جوان گرایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه درمازندران اظهار کرد: افرادی که جوانی خود را فراموش نکردند برای جوانان ارزش قائل هستند .

 

امام جمعه ساری گفت: جوانان فکر می کنند که همیشه جوان هستند در حالی که این انگیزه و انرژی و صفای باطن کم می شود و لذا باید جوانی را قدر شناخت.

وی بیان کرد: قدر شناختی جوانان به شعار، حرف و پول نیست؛ بلکه بهترین خدمت به جوان و نوجوان فراهم ساختن زمینه رشد شخصیت و شکوفایی استعداد آنان است تا از درون شکوفا شده و به فعلیت برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: آنچه در نهاد جوانان است باید شکوفا شود و شخصیت جوان رشد یابد. بایستی امکانات علم، دانش، تهذیب و خودسازی برای جوان فراهم باشد و برای آنان به وجود آورد.

حجت الاسلام  محمدی لایینی گفت: یک جوان می تواند در آینده دنیا را متحول کند و به عنوان نمونه سردار سلیمانی هم یک دانش آموز بود و کسی فکر نمی کرد چنین جایگاهی بدست آورد و امام راحل هم روزگاری نوجوان بود و کسی این تحول را در آن دوران در ایشان نمی دید.

وی یادآور شد: اگر استعداد بود اما درسی نبود، شاید این جایگاه برای انسان های بزرگ برای تحول آفرینی نبود. ظرفیت مرجعیت دینی و شخصیت و استعداد انسانی حضرت امام، معجزه قرن یعنی انقلاب اسلامی را رقم زد.

به گفته حجت الاسلام محمدی لایینی، استعدادی که در انسان و پست و مقام است، ظرفیتی است که انسان را به رشدیافتگی مناسب می رساند.

 

امام جمعه ساری خاطر نشان کرد: برخی از استعدادها در شرایط سخت رشد می کند و لذا نباید برخی از شرایط سخت ما را نگران کند و باید آموزش و علم، دانش و تهذیب مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: رهبری هم انسان وارسته ای است که دارای استعدادی است که در هر جمعی همانند آن جمع حرف برای گفتن دارد .

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت : آموزش و علم همراه با اخلاق و تدین در جامعه مورد توجه است.

وی تصریح کرد: دنیا روی علوم انسانی تکیه کرده است چرا که روی انسان کار می کند و علوم تجربی بر روی ابزار کار می کند و علوم حوزوی و ظرفیت مهم آن مهم تر است و باید توجه به درس و علم مورد توجه جدی باشد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد دهه فجر دهه فجر مسجد ایام الله دهه فجر نماز جمعه فهما 12 بهمن معامله قرن نماینده ولی فقیه در مازندران ساری جوان گرایی حجت الاسلام محمدی لایینی نماینده ولی فقیه بهترین خدمت مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند