Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای مدیرعاملی باشگاه پیکان نشست‌های خوبی را با مدیر کارخانه ایران خودرو داشته

به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اصغر مدیرروستا در مورد اینکه گفته می‌شود برای مدیرعاملی باشگاه پیکان با او مذاکره شده است، اظهار داشت: بله، ابتدا در زمینه مدیرعاملی باشگاه پیکان با آقای مقیمی (مدیر کارخانه ایران خودرو) نشست خوبی را برگزار کردیم و برنامه خود را برای قبول این مسئولیت به ایشان ارائه دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در این زمینه جا دارد از دکتر حاج فتح‌علی ها و دکتر گلچین تشکر کنم که به من لطف داشتند. اعتقاد خودم این است که می‌توانم در زمینه فنی، اجرایی و حتی فوتبال کارگری کمک زیادی به باشگاه پیکان که در واقع باشگاه خودم نیز به شمار می‌آید، داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا او گزینه مدیر کارخانه ایران خودروست یا هیات مدیره این باشگاه، خاطرنشان کرد: من به مدیریت محترم کارخانه ایران خودرو برنامه خود برای مدیرعاملی را ارائه کردم. البته اعضای هیات مدیره باشگاه هم در حال حاضر در جریان این موضوع قرار دارند و جا دارد از تمام عزیزان حاضر در هیئت مدیره باشگاه پیکان نیز تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انتخابش به‌عنوان سرمربی پیکان هم وجود دارد یا نه؟ یادآور شد: اتفاقاً در زمینه سرمربیگری نیز برنامه خود را ارائه کرده‌ام. به‌هرحال این توانایی را در خود می‌بینم که هم در زمینه مدیرعاملی و هم در زمینه سرمربیگری می‌توانم به باشگاه خود خدمت کنم. فرق نمی‌کند در هر پستی که مدیریت کارخانه ایران خودرو و هیئت مدیره باشگاه پیکان صلاح بدانند در خدمت باشگاه خود خواهم بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پیکان مدیرروستا شیعی تابناک ورزشی محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا روز جهانی تالاب ها برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مدیر کارخانه ایران خودرو برای مدیرعاملی مدیره باشگاه برنامه خود باشگاه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند