Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@22:07:47 GMT

هالند: این ۱۰۰ درصد آمادگی من نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۶۹۹۵

هالند: این ۱۰۰ درصد آمادگی من نیست

پدیده نروژی دورتموند می‌گوید که هنوز تمام توانایی هایش در بوندسلیگا نشان نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شروع ارلینگ هالند در بوندسلیگا در هفته های اخیر فراتر از تصور بوده و او نشان داد ارزش سرمایه گذاری زنبورها را داشته است. ستاره نروژی در اولین دیدار برای دورتموند و در حالیکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، موفق شد سه بار گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند ادامه یافت و هفته گذشته ارلینگ هالند موفق به ثبت دبل برای تیمش شد.

او شب گذشته نیز برابر یونیون برلین توانست دبل کند تا به رکورد هفت گل زده پس از سه بازی برسد.

 ارلینگ هالند در 136 دقیقه اول حضورش در بوندسلیگا رکوردی خیره کننده به ثبت رسانده و حسرت را به دل تیم هایی گذاشته که نتوانستند در رقابت با دورتموند موفق عمل کرده و این جواهر جوان و گلزن را زودتر از این تیم آلمانی جذب کنند.

 هالند که ماه گذشته از ناحیه زانو با مصدومیتی مواجه شده بود، پس از بازی به اسکای اسپورتز گفت:« بازی سختی بود. اما حضور در ترکیب ثابت بسیار خوب است. من باید آماده تر از این شوم. هنوز به 100% میزان آمادگی خودم نرسیده ام.»

هیچ بازیکنی در تاریخ بوندس لیگا در سه دیدار ابتدایی خود به اندازه هالند گلزنی نکرده است و این بازیکن همچنان به رکوردشکنی های خود در فوتبال آلمان و با پیراهن دورتموند ادامه می دهد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس