Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه 14 بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه‌های ورزشی امروز کشور، به تاریخ دوشنبه 14 بهمن ماه ۱۳۹۸ منتشر شد . صفحات نخست این روزنامه ها را مرور می‌کنیم:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی امروز روزنامه های ورزشی تصاویر روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ ناپایداری از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، روند آرام افزایش دمای هوا و گاهی اوقات وزش باد ملایم، مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه سبب بارش‌هایی، غالباً در نواحی غربی استان و به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه با تقویت شرایط ناپایدار، ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به‌تدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌گردد.

کد خبر 748058

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد