Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@02:48:24 GMT

اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۹۰۵۴

اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر در کرمان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اکران ۱۴ فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در کرمان خبر داد و گفت: مهم‌ترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در کرمان اکران می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 13 بهمن‌ماه با بیان اینکه سی و ‌هشتمین جشنواره فیلم فجر در کرمان از 15 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 21 بهمن ادامه دارد گفت: 14 فیلم هر کدام با 2 سانس برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچون دوره گذشته این جشنواره، پیش فروش بلیت فیلم‌ها به شکل پک‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرمان در دو سینمای مهتاب و آسیا اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه علاقه‌مندان در پیش فروش بلیت فیلم‌ها از 20 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند بیان کرد: پیش فروش بلیت فیلم‌ها سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از جمعه شب آغاز شده و تا ساعت 20 دوشنبه ادامه دارد‌.

وی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت فیلم‌ها از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس www.khaneyeart.ir انجام می‌شود تصریح کرد: پس از اتمام زمان پیش فروش در صورت باقی ماندن بلیت‌ها، یک ساعت زودتر از زمان نمایش فیلم، بلیت در گیشه سینماها بفروش خواهد رسید.

علیزاده با بیان اینکه با تلاش‌های دبیرخانه استانی جشنواره در کرمان، مهمترین فیلم‌های این دوره از جشنواره در کرمان اکران می‌شود اظهارکرد: امکان اضافه شدن فیلم در سانس‌های ویژه هم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی ارشاد علیزاده جشنواره فیلم دهه فجر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان جشنواره فیلم فجر در کرمان پیش فروش بلیت فیلم ها جشنواره در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت