Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:03:49 GMT

هواداران روز دربی برای استقلال سنگ تمام بگذارند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۹۱۰۰

هواداران روز دربی برای استقلال سنگ تمام بگذارند

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط این روزهای استقلال، اظهار داشت: استقلال بعد از دو پیروزی خوب آسیایی مقابل الکویت و الریان یک بازی سخت در لیگ برتر داشت که خوشبختانه این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. به نظر من نفت مسجد سلیمان حتی از الکویت و الریان هم بهتر بود و خستگی آبی پوشان هم مزیدی بر علت بود تا این بازی دشوار تر از معمول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: تارتار و تیم شایسته‌اش آمده بودند تا با نهایت استفاده از شرایط استقلال حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرند. چیزی هم نمانده بود که به هدفشان برسند که مجیدی در نیمه دوم حرکت جالبی کرد و همه داشته هایش را به میدان فرستاد تا امتیازات این بازی را هم کامل بگیرد. چون امتیازات هر بازی به نوبه خودش مهم است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: مجیدی در این بازی یک چشمش به امتیازات کامل بازی بود و یک چشم دیگرش به حفظ بازیکنان برای دربی. هرچند که متاسفانه به نظر می رسد احتمال حضور دیاباته در دربی کم باشد، اما همین که تیم محروم نداد اتفاق خوبی است.

چینی خاطرنشان ساخت: برای استقلال این بازی به اتمام رسید و حالا باید تمرکز همه مجموعه روی دربی باشد. دربی که چه بخواهیم چه نخواهیم ارزش امتیازاتش بسیار بالاتر از امتیازات یک بازی معمولی است.

مدافع پیشین آبی پوشان اظهار داشت: من خودم شخصا برای تماشای این بازی و حمایت از تیمم به ورزشگاه می روم تا در کنار هوادارن از نزدیک به بازیکنان و اعضای کادر فنی روحیه بدهم. به عنوان یک پیشکسوت از هواداران هم می خواهم تا در این بازی خاص تیمشان را تنها نگذارند و اجازه ندهند حتی یک صندلی در ورزشگاه آزادی خالی بماند. استقلال باید در این بازی پیروز شود و امیدوارم هواداران هم سنگ تمام بگذارند.

وی در ادامه بیان داشت: استقلال در این سالها مظلوم و تنها بوده و اوج مظلومیت این تیم را می توان در ماه های اخیر دید. جایی که هفته ها بدون مربی بازی کرد، بدون زمین تمرین کرد، با زور میزبانی اش را از دست داد اما با غیرت همه بازیهایش را برد.

مربی پیشین این تیم گفت: به عنوان پیشکسوت استقلال از وزیر ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تلاش کند تا بستر یک رقابت سالم در دربی ایجاد شود و تیمی که واقعا مستحق است برنده شود و به حقش برسد. نتیجه این بازی می تواند قهرمان را هم مشخص کند و کاملا باید جانب عدالت و انصاف در همه زمینه ها رعایت شود. 

کد خبر 4842440 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: علی چینی تیم فوتبال استقلال تهران دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • هاشمی نسب: برخی از اربابان خود خط می گیرند علیه استقلال تمام توانشان را بگذارند+ فیلم
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال