Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلیت فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در شهراورد ۹۲از ساعت هشت صبح فردا آغاز می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی گفت و گوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حسن کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز و پیگیری های معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس قرار است بلیط فروشی الکترونیکی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود از ساعت هشت صبح فردا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در گفت و گو با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به وی اعلام داشت برخلاف رفتار غیرمنتظره ای که برخی مسوولان در باشگاه استقلال در دربی رفت انجام دادند تعدادی بلیت در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد داد.

در دربی رفت از سوی باشگاه استقلال به عنوان میزبان هیج بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشد و همین موجب شد باشگاه نتواند بلیتی در اختیار پیشکسوتان ،هیات مدیره، معاونین،پرسنل و یا اسپانسرهای خود قرار دهد و مدیرعامل پرسپولیس هم به احترام میهمانان خود به استادیوم نرفت.

باشگاه پرسپولیس از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد به تعداد کافی بلیت در اختیار باشگاه قرار گیرد تا علاوه بر میهمانان خود تعدادی بلیت هم به باشگاه استقلال داده شود‌ تا آنها بتواند پاسخگوی انتظارات پیشکسوتان و دیگر میهمانان خود باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zBq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بلیت فروشی دربی شرکت توسعه و تجهیز باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال میهمانان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان