Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:24:08 GMT

ابطال قریب 220 پروانه استاندارد در یزد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۹۴۵۶

ابطال قریب 220 پروانه استاندارد در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد از ابطال و تعلیق قریب 220 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

«محمد رضا زارع بنادکوکی» در این باره تصریح کرد: در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبار پروانه‌های صادره، ضمن تمدید تعداد 355 فقره پروانه پس از انقضاء اعتبار قانونی سه ساله، طی این مدت 213 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی باطل و چهار فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هم تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته پس از احراز شرایط قانونی و برآورده کردن انتظارات اداره کل استاندارد استان یزد، از یک مورد پروانه تشویقی و سه مورد اجباری رفع ابطال شدند.

این مسئول تصریح کرد:: طی همین مدت 128 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده است، ضمن این که 30 مورد صدور مجوز استاندارد را در گزارش عملکرد حوزه نظارت اداره کل استاندارد استان یزد را نیز شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد یزد، زارع  در پایان ارائه گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل، گفت: طی این مدت سه هزار و 321 مورد از واحدهای تولیدی نمونه‌برداری صورت گرفته است که بر اساس آزمون‌های انجام شده روی کالاها یکهزار و  759مورد مطابق با استاندارد مربوطه و 296 مورد هم مغایرت از نتایج آزمون واصله شده به این اداره کل تا کنون مشاهده شده ،که تذکرهای لازم به متصدیان امر ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی يزد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کل استاندارد استان یزد اداره کل استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟

یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پیشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه‌شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

یکی از مسؤولان جنبش حماس امروز سه‌شنبه پیشنهاد فعلی مصر را بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته دانست و ضمن اشاره به وجود اختلاف‌نظری درباره تعداد اسرایی که قرار است آزاد شوند، اظهار کرد: پیشنهاد مصر درباره قرارداد تبادل اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه مورد قبول دو طرف است.

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این منبع در حماس گفت: امکان دستیابی به توافقی طی روزهای آتی وجود دارد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «به نظر می‌رسد السنوار برای تایید چراغ سبز داده است.»

به گزارش ایسنا، امروز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم نشستی داشت.

همچنین قرار است کابینه جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز نشستی برای بررسی قرارداد تبادل اسرا و موضوع عملیات احتمالی رفح داشته باشد.

یک منبع آگاه از روند مذاکرات میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به خبرگزاری «AWP» گفت: قرارداد میان دو طرف قریب‌الوقوع است و اگر برخی مشکلاتی که مانع از اجرای قرارداد شده، سریعا برطرف شوند، امکان امضای ان ظرف چند روز آینده وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی