Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در دیدار با نخست وزیر مکلف این کشور حمایت کامل خود از تشکیل کابینه جدید را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه نیوز، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق با «محمد توفیق علاوی» نخست وزیر مکلف این کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص تشکیل کابینه جدید عراق رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمهدی در جریان دیدار مذکور حمایت کامل خود از تشکیل کابینه جدید عراق را اعلام کرد.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق همچنین به علاوی اعلام کرد که تا زمان تشکیل کابینه جدید هیچگونه دیدار رسمی با مقامات خارجی نخواهد داشت و هیچ تصمیم مهم و استراتژیکی اتخاذ نخواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا محمد توفیق علاوی عراق عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق تشکیل کابینه جدید عراق تشکیل کابینه جدید حمایت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند