Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره ۱۴۰ آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۲۰) صبح روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکصد و چهلمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) به روش الکترونیکی،  صبح روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه ۹۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد از این رو داوطلبان ثبت‌نام شده لازم است برای شرکت در جلسه آزمون راس ساعت ۸ صبح روز برگزاری (عدم حضور به موقع و تاخیر بیشتر از ۱۵ دقیقه منجر به لغو آزمون متقاضی خواهد شد) به مرکز آزمونی که هنگام ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجائیکه آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می­‌شود، برای داوطلبان کارت ورود به جلسه پیش بینی نشده و نیازی به ارائه کارت شرکت در آزمون در این روش نیست، اما داوطلبان باید با کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکس­دار و یا گذرنامه) به حوزه مراجعه کنند. آدرس مراکز محل برگزاری آزمون در شهر تهران با توجه به تعیین مراکز توسط داوطلبان در جدول ذیل درج شده است.  
داوطلبان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آن‌ها آزمون گرفته نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون زبان تولیمو سازمان سنجش تهران برگزار مراجعه کنند خواهد شد بهمن ماه ثبت نام صبح روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاههای الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد