Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی بم گفت: «شهید خواجه از روحانیون مؤمن و متعهد به انقلاب و نظام بود که در اسفند 63 به‌ دست منافقان کوردل به شهادت رسید.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بم، مصطفی همتی معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی بم صبح امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به همراه مدیر، معلمان و تعدادی از دانش‌آموزان دبستان پسرانه با حضور در محل کار حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خواجه رئیس حوزه علمیه قائمیه شهرستان بم فرزند شهید محمد خواجه دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی بم در این دیدار اظهار کرد: به‌دلیل وجود شهدای روحانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس، امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان در محیط علمی در کمال آرامش و امنیت به پژوهش و تحصیل مشغول هستند و شهید خواجه از روحانیون مؤمن و متعهد به انقلاب و نظام بود که در اسفند 1363 به‌ دست منافقان کوردل ترور و به شهادت رسید.

خانواده شهید خواجه نمونه‌ فداکاری و ایثار هستند

همتی اضافه کرد: شهادت محمد خواجه بعد از سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی رقم خورد و در همین سال فرزند، داماد و خواهرزاده ایشان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی، خانواده شهید خواجه را نمونه‌ای از فداکاری، ایثار و الگوی  جوانان ولایتمدار ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: خانواده شهدا مایه عزت و برکت جامعه هستند و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی ایران به‌واسطه رشادت‌های شهداست.

حجت‌الاسلام مهدی خواجه فرزند شهید محمد خواجه نیز در این دیدار برنامه‌ریزی برای تزکیه نفس،کارهای فرهنگی، توجه به مسائل دینی و مذهبی را از مهم‌ترین فعالیت‌های مسئولان آموزش دانست و گفت: آینده کشور و مدیریت آن به دست همین دانش‌آموزان رقم می‌خورد که باید این امانت‌ها را خوب تربیت کنیم.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مهدی خواجه دانش آموزان محمد خواجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است