Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:32:43 GMT

جابجایی دام بدون پلاک ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۰۶۰۹

جابجایی دام بدون پلاک ممنوع است

حاج محمدی، از اجرای طرح ممنوعیت جابجایی دام بدون پلاک از فردا(سه شنبه، ۱۵ بهمن) در استان کرمانشاه خبر داد.

«امید حاج محمدی» با اشاره به آغاز این طرح از روز (سه شنبه، ۱۵ بهمن) در سراسر استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جابه جایی، خرید و فروش دام زنده فاقد پلاک در استان کرمانشاه ممنوع بوده و به منزله کالای قاچاق محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه، افزود: درصورت مشاهده موارد تخلف از این قانون، دام بدون پلاک(شامل گاو، گوسفند، گاومیش، بز و...) توقیف شده و افراد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

وی اظهار کرد: طبق مصوبات هیئت وزیران، نگهداری دام زنده به روش‌های سنتی صرفا با پلاک گوش معتبر ۱۵ رقمی مجاز است، و بنابراین ضروری است، قبل از هرگونه جابجایی دام نسبت به نصب پلاک گوش و اخذ مجوز حمل دامپزشکی اقدام لازم انجام شود.

 

حاج محمدی، تاکید کرد: پرورش دهندگان دام اعم از صنعتی و یا روستایی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی و یا شرکت‌های تعاونی دامداران شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

وی در پایان گفت: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از دامداران در خواست می کند برای اطلاع از پلاک کوبی دام با شماره تماس ۱۵۱۲ و یا ۳۸۳۵۸۸۶۴ این اداره کل در ارتباط باشند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر مسجد نماز جمعه اردبیل مسجد مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه پلاک کوبی دام قاچاق دام مبارزه با قاچاق استان کرمانشاه دام بدون پلاک جابجایی دام حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!