Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مراسم آغاز به کار مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی که صبح امروز در مجتمع قضایی امام خمینی آغاز به کار کرد، گفت: شفافیت با شعار نمی شود و در عمل باید اتفاق بیفتد. فرایند های یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا و توزیع کالا و... باید شفاف شود و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام شما مبارک است که باعث شفافیت می شود و ان‌شاءالله سامانه به شفافیت آرا کمک می کند.

براساس این گزارش، در این مراسم از سایت ویژه این مجتمع که به منظور بارگذاری آرای دادگاه‌های ویژه و اعلام اسامی مفسدان اقتصادی است، با حضور آیت الله رئیسی و حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران رونمایی شد.

حجت‌الاسلام رییسی در پایان از شعب ویژه مجتمع اقتصادی بازدید کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: اتفاق بیفتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیجار اظهار کرد: بنا به دستور رئیس جمهور دستیاران استاندار و فرمانداران در استان‌ها انتخاب شدند و قرار است در گام بعدی برای بهره گیری از توان نخبگان هیأت اندیشه ورز در سطح کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه هیأت اندیشه ورز با همراهی نخبگان افزود: تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها با همت هیأت اندیشه ورز انجام خواهد شد.

دستیار مردمی‌سازی استاندار کردستان اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای چندمین سال شعار سال را با موضوع اقتصادی مطرح می‌کنند و این نشان از اهمیت این حوزه دارد.

صادقی تلاش برای ارتقای مشکلات حوزه اقتصادی را مستلزم بهره گیری از توان و ظرفیت نیروی انسانی دانست و بیان کرد: اگر از ظرفیت مردم بهره ببریم در راستای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال موفق خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تقویت تعاونی‌ها نیز امری ضروری است چرا که این مهم نیز می‌تواند به تحقق شعار سال و توجه به منویات مقام معظم رهبری کمک شایانی کند.

کد خبر 6094988

دیگر خبرها

  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • اتفاقی که ممکن است در بازار مسکن بیفتد ؛ پیش‌بینی جدید قیمت مسکن در 1403