Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و به همین مناسبت هزار و ۵۰۰ زائر اردو زبان متشکل از پاکستانی‌های مقیم ایران و لندن و زائرانی از کشور هندوستان در حرم مطهر امام رضا (ع) اجتماع کردند.

محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این اجتماع گفت: این زائران خارجی از ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با همکاری معاونت زیارت استانداری استان و مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: کارشناسان مذهبی اردو زبان در جمع زائران، با تبیین نقش زیارت در شخصیت معنوی و سبک زندگی انسان، یکی از آثار و فواید زیارت ائمه اطهار (ع) را الگوگیری از آنان در تمام ابعاد و زوایای زندگی برشمردند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تبیین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و نقش ارزش‌های اسلامی در تداوم انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان و آشنایی بیشتر با انقلاب اسلامی ایران از اهداف برگزاری این گونه اجتماعات در ایام الله دهه مبارک فجر است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی مدیریت امور زائران ایام الله دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا گفت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهر‌ها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

وی عنوان کرد: شورا باید از تصدیگری فاصله بگیرد و نقش ستادی خود را در هدفگذاری و تصمیم‌سازی برای امور زیربنایی تقویت کند و با تدابیر حکیمانه و موثر همانند لکوموتیو یک قطار موتور محرک در پیشبرد امور باشد. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می‌کند...

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر