Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: حمل و نقل دام بدون پلاک ممنوع است و از فردا تمامی بهره‌برداران (دامداران، دامپروران، چوب داران، صاحبان کشتارگاه‌های دام) باید از حملِ هرگونه دام‌های بدون پلاک خودداری و در صورت مشاهده با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص ممنوعیت بارگیری، حمل و تردد و کشتار دام‌های فاقد پلاک افزود: پیرو این قانون که از تاریخ ۱۵ دی ۹۸ ممنوعیت حمل دام‌های فاقد پلاک بین اجرا شد و در صورت مشاهده حمل دام‌های فاقد پلاک، برابر قانون برخورد قضائی با افراد متخلف با همکاری نیرو‌های انتظامی و قضایی خواهد شد.

آغاز اضافه کرد: مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل برای دام‌های بدون پلاک صادر نخواهد شد و در صورت مشاهده دام‌های فاقد پلاک برابر قانون قضایی برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه طرح پلاک‌کوبی دام‌ها یا هویت‌گذاری آن‌ها یک طرح ملی و مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون نظام دامپروری کشور است، گفت: همه دام‌ها بایستی از سوی مالکان آن‌ها پلاک‌کوبی شوند در غیراین صورت و بدون نصب پلاک، هرگونه جابجایی دام و خرید و فروش آن قاچاق محسوب شده و با صاحب آن برخورد خواهد شد.

او اظهار داشت: در طرح جدید پلاک‌کوبی دام‌ها، به هر دام یک پلاک ۱۶ رقمی نصب می‌شود که مشخص‌کننده هویت دام، مکان نگهداری و مالک آن است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد تصریح کرد: بهره‌برداران موظف هستند با مراجعه به اتحادیه‌های دامپروری و معاونت امور دام شهرستان نسبت به ثبت واحد‌های مربوطه و پلاک‌گذاری دام اقدام کنند.

آغاز همچنین از دامداران خواست در صورت اطلاع پلاک کوبی دام با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ شبکه دامپزشکی مهاباد تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دامپزشکی وزارت جهاد کشاورزی دام های بدون پلاک صورت مشاهده شبکه دامپزشکی پلاک کوبی دام بدون پلاک خواهد شد دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب