Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه عملیات بمباران ادلب از سوی ارتش ترکیه ادامه خواهد داشت ادعا کرد که ۳۰ تا ۳۵ نیروی ارتش سوریه از پای درآمده‌اند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه پیش از سفر به اوکراین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات‌ نیروهای ترکیه در شمال سوریه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ادامه عملیات خود جهت تقویت امنیت ترکیه و برادران‌مان در ادلب مصمم هستیم.

وی با اشاره به بمباران صورت گرفته علیه نیروهای نظامی ترکیه در شمال سوریه گفت: کسانی که با این حملات شنیع قصد آزمایش قاطعیت ترکیه را دارند خواهند فهمید که سخت در اشتباهند. پرتاب راکت توسط توپ‌های خودکششی و جنگنده‌های اف-16 ترکیه (در ادلب) ادامه دارد.

ارتش سوریه به پیشروی در ادلب و حلب ادامه می‌دهد/ تشدید تحرکات نظامی ترکیه در «سراقب»مصاحبه|سرتیپ بازنشسته سوری: ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حلب/ مرحله پسا ادلب و پایان نبرد با تروریسمگزارش| تحولات ادلب و مهار ترکیه توسط روسیه

رئیس جمهور ترکیه افزود: پاسخ حمله نیروهای اسد به نیروهای کشورمان در ادلب را چند برابر داده‌ایم. واکنش ما ادامه خواهد داشت. براساس برآوردهای اولیه، بر اثر واکنش ما به عوامل حمله به ارتشمان در ادلب 30 تا 35 تن از آنان از پای درآمده‌اند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,90,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سوریه ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه ترکیه سوریه ترکیه جمهور ترکیه ادامه خواهد ارتش سوریه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد ارتش این کشور به مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی در بخش جنوبی جبهه حمله کرده است.

به گزارش ایسنا، گزارش‌های اولیه حاکی از سه انفجار در مرکز اودسا است.

طبق گزارش راشا تودی، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تاسیسات نظامی، نیروها و تجهیزات اوکراینی مورد اصابت حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری نووستی پیش از این به نقل از نیروهای محلی گزارش داد که ارتش روسیه یک مقر اوکراینی را در مرکز شهر بندری اودسا هدف قرار داده است.

براساس آنچه تاکنون گزارش شده، سه انفجار در منطقه رخ داده که یکی از آنها در نزدیکی مقر فرماندهی اوکراین با قدرت بیشتری بوده است.

«اولگ کیپر» رئیس اداره منطقه‌ای اودسا ضمن تایید این گزارش، گفت که در این حمله از موشک بالستیک استفاده شده و دست‌کم سه نفر کشته‌ شده‌اند.

روسیه بارها تاکید کرده است که طی عملیات نظامی خود فقط مراکز نظامی اوکراینی را هدف قرار می‌دهد و هیچ اقدامی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی انجام نمی‌دهد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند