Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ هادی قزوینه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انتظامی استان همدان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۰ رشته با مشارکت نیروهای مسلح، اداره ها و نهادها کرده است.

وی اضافه کرد: در روز نخست این دور از رقابت ها که در رشته آمادگی جسمانی برگزار شد تیم انتظامی همدان رتبه نخست و جایگاه سوخت آزادی رتبه دوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان افزود: همچنین در مسابقه طناب کشی که بین ۱۵ یگان انتظامی همدان برگزار شد تیم بازرسی مقام نخست را از آن خود کرد.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: همچنین همایش بزرگ ۵۰۰ نفری دفاع شخصی پرسنل انتظامی همدان با هدف بازآموزی و آموزش فنون دفاع شخصی صورت گرفت.

وی بیان کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گرامیداشت دهه مبارک فجر در آبادان در حال برگزاری است و یک تیم از انتظامی همدان در این دور از رقابت ها حضور دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان همدان اسلامی ایران کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح نیروی انتظامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتظامی همدان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت