Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@01:57:44 GMT

افتتاح آسانسور‌های ایستگاه بسیج و محمدیه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۵۲۶

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) اظهار کرد: آسانسور‌های ایستگاه محمودیه و بسیج بر اساس وعده‌ای که به شهروندان داده بودیم طبق موعد مقرر یعنی ۳ ماه پس از بهره برداری راه اندازی شد.

اخبار اجتماعی - او در ادامه بیان کرد: اما متاسفانه اختلاف بین پیمانکار و مجموعه بهره برداری مترو منجر به خاموش شدن این آسانسور‌ها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی امام با اشاره به تذکری که عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در صد و نود و پنجمین جلسه این شورا، نسبت به راه اندازی نشدن آسانسور‌های این ۲ ایستگاه ارائه داده بود، تاکید کرد: متاسفانه هنگام بازدید این عضو شورای شهر از ایستگاه‌های بسیج و محمدیه برخی حواشی و اختلاف‌ها بین پیمانکار و شرکت بهره برداری مترو منجر به توقف آسانسور‌ها شده بود و اکنون با برطرف شدن اختلاف بین دو مجموعه مذکور آسانسور‌های ایستگاه بسیج و محمدیه آماده ارائه خدمت به شهروندان به ویژه افراد عزیز کم توان و معلول است.

امام تاکید کرد: ما همواره به وعده‌های خود به شهروندان پایبند هستیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تجهیزات ایستگاهی به منظور رفاه بیشتر شهروندان بر اساس استاندارد‌های لازم تهیه و به شرکت بهره برداری مترو طبق موعد مقرر تحویل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر عضو هیئت رئیسه مترو آسانسور های ایستگاه بهره برداری مترو بسیج و محمدیه آسانسور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری