Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@06:24:49 GMT

آبه: نمی‌گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۷۹۰

آبه: نمی‌گذاریم ویروس کرونا به المپیک آسیب بزند

نخست‌وزیر ژاپن تاکید کرد این کشور تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مانع آسیب رسیدن کرونا به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر زمزمه‌های لغو بازی‌های المپیک را نیز مطرح کرده بود. 

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن روز دوشنبه عنوان کرد که دولت این کشور با همه گروه‌های ذی‌ربط ارتباط نزدیکی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که شیوع ویروس در المپیک‌های تابستانی تأثیر نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیکو هاشیموتو، وزیر المپیک گفت: برگزارکنندگان در نظر ندارند لغو المپیک را که از ۲۴ ژوییه آغاز می‌شود، در نظر بگیرند.

آبه به کمیته پارلمانی این کشور نیز گفت: "ما با همه افراد، از جمله کمیته بین‌المللی المپیک و سازمان بهداشت جهانی، ارتباط نزدیکی خواهیم داشت تا اقدامات لازم را انجام دهیم و جلوی تأثیرگذاری این ویروس را در المپیک بگیریم."

شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در چین روز دوشنبه به ۳۶۱ نفر افزایش یافت و تعداد فزاینده‌ای از کشورها گزارش دادند که این ویروس در کشورشان یافت شده است. ژاپن دارای ۲۰ مورد تایید شده است که ۱۷ مورد از آن‌ها افرادی بودند که به چین رفته بودند یا چینی بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شینزو آبه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک