Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قنبر موسی نژاد افزود: اعطای تسهیلات قرض الحسنه از اقدامات کمیته امداد در عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان است. پرداخت وام قرض الحسنه از یک سو سبب حفظ کرامت انسانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس،  احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض الحسنه در سطح جامعه و از سوی دیگر کمک به رفع محرومیت از خانواده‌های مستضعف و اجرای عدالت اجتماعی و نتیجه توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه صندوق امداد بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد استان مرکزی در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۳ هزار و ۹۷۰ فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان پرداخت کرده است.

موسی نژاد تاکید کرد: این تعداد وام قرض الحسنه برای کمک به ازدواج، هزینه‌های درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال و ودیعه مسکن مددجویان پرداخت شده است. از این تعداد وام پرداخت شده ۲۶۷ مورد وام اشتغال، ۲ هزار و۲۴۸  مورد وام کارگشایی، ۱۵۶ مورد وام ودیعه مسکن، ۴۱۹ مورد تسهیلات کمک به سیل زدگان و ۸۸۰ مورد تسهیلات مسکن (خرید و تعمیرات) بوده که نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی داشته است.

کد خبر 482093 برچسب‌ها استان مرکزی وام کمیته امداد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی وام کمیته امداد وام قرض الحسنه کمیته امداد مورد وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی