Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:43:13 GMT

مورینیو: VAR کپسول اشتباه است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۰۸۹

مورینیو: VAR کپسول اشتباه است

دیدار پرحادثه شمال لندن به لطف گل‌های نیمه دوم «استیون برگوین» و «سون هیونگ مین»  پس از اخراج «الکساندر زینچنکو» با پیروزی تاتنهام به اتمام رسید.

مورینیو با تمجید از ستاره ۲۲ ساله تیمش که در نخستین بازی خود و نخستین ضربه خود به سوی چارچوب موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: گل برگوین «خامهِ رویِ کیکِ» عملکرد خوب او در نخستین حضورش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از گل باید بگویم که نمایش وی فوق‌العاده، محکم و پخته‌ای داشت. در طول هفته به سختی تمرین کرده بودیم.

این دیدار علاوه بر گل، آبستن حوادث زیادی بود که در بسیاری از صحنه‌های جنجال برانگیز داور تصمیم‌گیری به VAR ارجاع داده شد. «رحیم استرلینگ» نیز پس از خطا روی «دله علی» از کارت قرمز گریخت و علاوه بر این، سیتیزن‌ها پس از بازبینی یک صحنه توسط VAR صاحب یک پنالتی شدند.

ضربه پنالتی «ایلکای گوندوغان» توسط «هوگو لوریس» مهار شد اما در ریباند توپ، تصاویر حاکی از آن بود که گلر فرانسوی روی استرلینگ مرتکب خطا شده است.

آقای خاص در خصوص فناوری کمک داور ویدئویی نیز گفت: من عاشق فوتبال هستم و فکر می‌کردم عاشق VAR هم خواهم شد. این اولین حس من به این فناوری بود. من عاشق حقیقت هستم. اگر بعد از سه دقیقه بازی یک پنالتی اعلام شود و آن پنالتی به درستی اعلام شده باشد، مشکلی نیست. می‌توانیم ۱۰ دقیقه هم صبر کنیم چون تنها به دنبال حقیقت هستیم.

وی افزود: فکر می‌کردم همانطور که فناوری خط دروازه را دوست داشتم، عاشق VAR شوم. فناوری خط دروازه را دوست دارم چون هیچ اشتباهی در آن وجود ندارد اما VAR اشتباهات زیادی مرتکب می‌شود، اشتباهات بسیار زیاد.

پیروزی شب گذشته امیدهای تیم آقای خاص را برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره را افزایش داد. تاتنهام هم اکنون بالاتر از منچستریونایتد، وولورهمپتون و شفیلدیونایتد به رده پنجم صعود کرد و با چلسی رده چهارمی تنها چهار امتیار فاصله دارد.

برچسب‌ها خوزه مورینیو رحیم استرلینگ لندن پپ گواردیولا سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزه مورینیو رحیم استرلینگ لندن پپ گواردیولا سون هیونگ مین تاتنهام خوزه مورینیو رحیم استرلینگ لندن پپ گواردیولا سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند