Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:27:57 GMT

فرعباسی: آن دو گل استقلالی‌ها غیرقابل مهار بود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۲۸۲

فرعباسی: آن دو گل استقلالی‌ها غیرقابل مهار بود

گلر ملی‌پوش تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید به هیچ وجه در دیدار با استقلال حق تیمشان باخت نبوده است.

به گزارش ورزش سه، حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما درباره دیدار با استقلال گفت: استقلال یکی از تیم‌های پرقدرت ایران و حتی آسیاست، دیدید که چگونه در آسیا برابر دو تیم کویتی و قطری بازی کرد و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم کار سختی داشتیم اما تنها و تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کردیم و می‌خواستیم دومین پیروزی در ورزشگاه آزادی را جشن بگیریم.

 


وی درباره دو گل تیم استقلال در برابرشان گفت: گرفتن ضربات در محوطه شش قدم کار بسیار سختی است و بهتر است بگویم غیر ممکن است، شما باید در صدم ثانیه تصمیم بگیرید و عصب عضله شما فوق‌العاده هماهنگ باشد، خدارا شکر با تمریناتی که آقای اینانلو انجام داده در این فصل وضعیت خوبی دارم اما آن دو صحنه را فکر‌ می‌کنم غیرقابل مهار بود. حق ما به هیچ وجه باخت نبود و در این دیدار باید حداقل امتیاز را می‌گرفتیم که متاسفانه اینگونه نشد. جا دارد از آقای تارتار بابت حسن اعتماد تشکر ویژه داشتم باشم.

 

فرعباسی در انتها درباره بازی با سپاهان و انگیزه گرفتن سهمیه آسیایی نیز گفت: بازی سختی برابر سپاهان خواهیم داشت اما همه تیم‌ها در مسجد سلیمان زمین‌گیر شده اند و قطعا این وضعیت برای سپاهان هم اتفاق می‌افتد، به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. برای کسب سهمیه آسیایی رقبای سرسختی داریم اما به هیچ وجه بی انگیزه نیستیم و امید زیادی داریم تا در دیدارهای پیش‌رو برنده باشیم و این مهم را به دست بیاوریم. جا دارد از مسئولان تشکر کنم که به فکر تیم هستند و تا حدود زیادی تیم را از نظر روحی و روانی در وضعیت عالی قرار داده اند.

نفت مسجد سلیمان حبیب فرعباسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان حبیب فرعباسی هیچ وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!