Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف گیلان گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 480 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام ستار عليزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره بر لزوم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: 480 بقعه متبرکه گيلان ضمن آذين بندی و نورافشانی، مجری برنامه های ايام الله دهه مبارک فجر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديركل اوقاف گيلان با اشاره به اینکه 68 بقعه متبركه شاخص استان گيلان نيز ميزبان ويژه برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ايام دهه فجر هستند، بیان کرد: برپايی ویژه برنامه های گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان و وعاظ برجسته استانی و کشوری و ايستگاه های صلواتی، ويزيت رايگان، مشاوره خانواده، پخش فيلم از جمله اين ويژه برنامه ها است.

وی از برپایی 68 محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی است و ترویج معارف قرآنی باید در راس برنامه های مربوط به گرامیداشت انقلاب باشد.

علیزاده با بیان اینکه 10 بقعه متبرکه در گیلان نیز مجری برنامه پیاده روی همگانی خواهند بود، تصریح کرد: در ویژه برنامه های گرامیداشت انقلاب در بقاع متبرکه بخشی به تکریم شهدا و خانواده های شهدا اختصاص داده شده و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت.

مديركل اوقاف گيلان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ سیاسی جهان دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی را از بین بردن رژیم فاسد و وابسته پهلوی بود. استقرار حکومت اسلامی و زمینه سازی برای تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) دیگر اهداف مقدسی بودند که مردم ایران برای آن قیام کردند.

علیزاده خدمت به انقلاب اسلامی ایران را خدمت به انقلاب جهانی امام زمان(عج) خواند و تاکید کرد: خدمت به ملت شریف ایران، خدمت به اهل بیت(ع) و قرآن کریم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بقاع متبرکه بقعه متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است