Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب اول، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و عمرانی استان در سال ۹۸ گفت:تاکنون ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار از همه ردیف‌های بودجه‌ای به استان ابلاغ شده و سازمان برنامه و بودجه با توجه به اینکه دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است و باید این اعتبارات را پس از تصویب در شورای برنامه ریزی به دستگاه‌های متولی و ذیربط ابلاغ کند پیشنهاد خود را در قالب ۳۳ فصل و ۷۹ برنامه و در دل ۴۵۷ طرح و چهار هزار و ۷۲۰ پروژه مبادله موافقت نامه کرده که خوشبختانه تاکنون ۱۰۰ درصد مبادله نامه‌های عمرانی مبادله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: تخصیصی که تا این لحظه برای اعتبارات به استان داده شده تقریبا ۸۷۵ میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۱۵۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۷۲۰ میلیارد تومان هم در قالب اسناد خزانه اسلامی و در قالب بند «ب» و «ه» تبصره قانون بودجه است.

این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: در بند «ه» تبصره پنج این قانون در سال ۹۸ که حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود که در طول سال از طرف سازمان برنامه بودجه کشور به طرح‌های عمرانی و استانی تخصیص می‌یابد، همچنین حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان در قانون برنامه ریزی شد که بخشی از تخصیص پروژه‌های عمرانی از این محل خواهد بود.

او  بیان کرد: در چند ردیف مهم و اساسی خوشبختانه تخصیص‌ها ۱۰۰ درصدی بود که از طریق سفر مقام معظم رهبری به استان حدود ۱۶۵ میلیارد تومان به طور کامل تخصیص یافت، همچنین از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به حوادث از طرف دولت تخصیص یافت و در خصوص طرح‌های ملی استانی نیز حدود ۱۹ طرح با اعتبار مصوب ۱۴۸ میلیارد تومان داریم که حدود ۷۸ درصد از رقم آن تخصیص پیدا کرده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: نکته مهم در این خصوص آن که ۷۵ درصد این اعتبارات مربوط به پروژه‌های منابع آبی استان در حوزه شهری، روستایی و بیشتر آب منطقه‌ای بوده است.

او  گفت: در بخش اعتبارات هزینه‌ای که شامل پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سایر هزینه‌های آن است نیز ۲۷ دستگاه مشمول بودجه استانی هستند که مناسب با تخصیصی که ابلاغ می‌شود و هماهنگ با خزانه اقدام به پرداخت می‌کنیم در این راستا نیز کل اعتبار تاکنون ۵۰۴ میلیارد تومان بوده که ۴۲۳ میلیارد تومان آن مربوط به دستمزد و حقوق می‌باشد و ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن مربوط به ماده ۲۸ پاداش بازنشستگان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان مقام معظم رهبری برنامه ریزی و بودجه میلیارد تومان اعتبار برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت