Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک ۱۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومانی مردم استان به نیازمندان از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ خبر داد.

سید ابوالفضل پرپنچی با اینکه شماره تلفن ۷۳۵۵ گزینه‌های مختلفی برای کمک به امور نیازمندان دارد، گفت: مردم نیکوکار استان با ۱۱۱ هزار تراکنش ۱۰ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان تاثیر گذار است گفت: مردم نوع دوست و خیر می‌توانند در روش‌های نوین نوع کمک خود را مشخص کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به جایگزینی روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین کمک به نیازمندان، خیران می‌توانند علاوه بر تلفن همراه و تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: پرداخت صدقه، کمک به فرزندان یتیم و محسنین، کمک به امر ازدواج جوانان، تعمیر و احداث مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و موارد دیگر از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵ امکان پذیر است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم نیک اندیش استان تهران برای کمک به نیازمندان، تصریح کرد: علاوه بر شماره تلفن ۷۳۵۵ روش‌های دیگری از جمله ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، نرم افزار سکه به پرداخت ملت بخش نیکوکاری استان تهران، شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* برای کمک به امور نیازمندان وجود دارد که می‌توانند از این روش‌ها نیز استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: کمیته امداد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته امداد کمک به نیازمندان روش های نوین استان تهران برای کمک ۱۰ میلیارد روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند