Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه برنامه‌ریزی بازی‌ها قبل از دربی ناراحت هستند. تاریخ انتشار: 13:03 - 14 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۷۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز پنجشنبه مقابل استقلال در دربی رفت به میدان می‌رود که به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نوع برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای مسابقه مورد اشاره حسابی ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضیه از این قرار است که در دربی دور رفت، سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و حضور استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در استان خوزستان، به خاطر رعایت عدالت دیدار آبی‌پوشان یک روز زودتر برگزار می‌شود تا با احتساب سفر آبی‌پوشان به تهران، هر دو تیم فرصت استراحت داشته باشند.

با این حال، در دربی برگشت و در شرایطی که دیدار استقلال در تهران برگزار شد و پرسپولیس در آبادان به میدان رفت، برنامه بازی سرخپوشان تغییر نکرد تا بازیکنان پرسپولیس از این موضوع ناراحت و شاکی باشند.

دربی برگشت لیگ هجدهم قرار است از ساعت ۱۵:۳۰روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: ساعت و روز بلیت فروشی دربی اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس دربی 91 پرسپولیس استقلال یحیی گل محمدی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!