Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:18:51 GMT

گواردیولا بازیکنانش را در رختکن حبس کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۴۶۲۷

گواردیولا بازیکنانش را در رختکن حبس کرد

پپ گواردیولا بعد از شکست برابر تاتنهام، بازیکنانش تیمش را ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و اجازه خروج به بازیکنان این تیم نداد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر تاتنهام به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا بعد از این دیدار تمام بازیکنان تیمش را به مدت ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و خودش نیز در مصاحبه تلویزیونی که بلافاصله بعد از بازی باید انجام شود، شرکت نکرد و احتمالا به همین خاطر جریمه شود. 

بیشتر بخوانید:

مورینیو مچ گواردیولا را خواباند

گواردیولا که در این مدت با بازیکنان تیمش صحبت کرده بود بعد از پایان بازی درباره تاخیر خود در نشست خبری گفت: ما بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و کاملا بازی در اختیار ما بود. نمی‌توانستم به بازیکنانم خرده بگیرم. تیم حریف دو شوت به سمت دروازه ما زد که هر دو گل وارد دروازه شد. چندین موقعیت گل در این دیدار از دست دادیم و فکر می‌کنم اخراج زینچنکو در این نتیجه تاثیر داشت و بازی بعد از اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شدن، کاملا فرق کرد. نباید اجازه دهیم که وقتی بازی در اختیار ما است چنین اتفاقاتی رخ دهد. من بعد از بازی با همسر، کادرفنی و بازیکنانم صحبت کردم. واقعا نمی‌شد از بازیکنانم گله داشته باشم. فوتبال خوبی ارائه کردیم و حق‌مان باخت نبود. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد تاتنهام نمی‌توانست به دروازه ما نزدیک شود. 

با این نتیجه کار لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر راحت‌تر شد و این تیم می‌تواند با کسب ۶ برد دیگر در لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا گواردیولا سرمربی منچسترسیتی لیگ جزیره تاتنهام فوتبال رختکن بازیکنان فوتبال رختکن حبس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳