Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به‌دنبال پیاده کردن برنامه‌ای هستیم که در آن روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

به گزارش ایکنا از لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی که یک‎شنبه، سیزدهم بهمن در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهارکرد: بالا بردن سطح آگاهی و دانش روابط عمومی‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه روابط عمومی این اداره‌کل است که از ابتدای سال‌جاری در دستور کار قرار گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که وظایف سازمانی روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان به‌دنبال پیاده کردن برنامه‌ای است که در آن روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

مرادی عنوان کرد: به‌دنبال اجرای این برنامه در سطح استان، امیدواریم با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و... به‌خوبی دریافت کرده و برای تصمیم‌گیری کلان به مسئولین ارشد سازمان منتقل کرده و با شفاف‌سازی و روشنگری هرچه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام‌های مثبت و اثربخشی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده بعضی از سازمان‌ها عدم آگاهی روابط عمومی‌ها به وظایف مشخصه به‌ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است، لذا سعی داریم با شناخت این آسیب و همچنین دیگر نقاط ضعف خود آن‌ها را در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان برطرف نماییم، لذا همواره شنونده پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مردمی، به‌ویژه صاحب‌نظران استان هستیم.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان گفت: در راه شناخت بهتر افکار عمومی و راهکار ارتباط با اقشار مختلف مردم استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی دارد، به همین دلیل از این پس سعی خواهیم کرد به‌صورت مداوم و منظم با صاحب‌نظران شهرستان‌های استان ارتباط برقرار کرده و شنونده نقطه نظرات آنان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی روابط عمومی ها تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی استان نقطه نظرات مردم روابط عمومی ها صاحب نظران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد