Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی محمدمرادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از این تعداد یک پروژه مربوط به اصلاح شبکه برق بازار سنتی شهر بیجار است و هشت پروژه دیگر در حوزه های احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و روشنایی معابر این شهرستان به بهره برداری می رسند.

وی خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کلیه روستاهای تابعه شهرستان بیجار از نعمت برق برخوردار هستند و در پایان چهل سالگی انقلاب اسلامی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیجار ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی ۱۴ هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف برق روستاهای خورخوره، قره پالچوق، آغبلاغ حسن خان، هشتاد جفت، تازه آباد، قجور و احداث هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار تعاون شهر حسن آباد یاسوکند از این پروژه ها است.

محمدمرادیان یادآور شد: اصلاح دو هزار و ۳۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار فجر شهر بیجار و اصلاح ۵۰۰ متر شبکه برق بازار سنتی بیجار نیز از دیگر روژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی بیان کرد: برای اصلاح، احداث و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال از محل درآمدهای داخلی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بیجار صرف شده است.

کد خبر 4842886

منبع: مهر

کلیدواژه: برق شهرستان بیجار افتتاح پروژه های آب و برق دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران زلزله اصلاح و بهینه سازی توزیع نیروی برق بهره برداری شهرستان بیجار روشنایی معابر متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است

حسنعلی پیری مدیر توزیع برق شهرستان خدابنده گفت: شهرستان خدابنده با بیش از پنج هزار کیلومترمربع مساحت، حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و ۲۴۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های شمالغرب کشور است و بیش از ۶۹ هزار مشترک برق در تعرفه‌های مختلف دارد.

پیری افزود: حدود ۶۰ درصد از انرژی توزیع شده در این شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع برق خدابنده حدود ۵۹ هزار مشترک خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دارد که با سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق با ظرفیت ۲۰۷ مگاولت آمپر پست های برق منصوبه، به مردم این منطقه خدمت رسانی می‌کند.

این مسوول در ادامه با اشاره به تبدیل یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف این شهرستان از سیم مسی به کابل خودنگهدار، افزود: با اجرای این طرح و کاهش چشمگیر سرقت از شبکه‌های توزیع، میزان خاموشی ناشی از حوادث نیز بسیار کاهش می‌یابد.

وی افزایش ایمنی و پیشگیری از سرقت انرژی را از دیگر مزایای تبدیل سیم های برق مسی به کابل خود نگهدار بیان کرد و اظهار داشت: این طرح به منظور پیشگیری از فرسودگی شبکه و کاهش تلفات انتقال و توزیع انرژی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی