Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یکی از فرازهای مهم پیروزی انقلاب، نقطه اوج ارائه نظرات انقلابی مردم ایران است و مردم باید با شعار تثبیت اهداف انقلاب در این راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند.

سیدعلی آقازاده در دیدار با مردم روستای استوه در بحش قره‌چای شهرستان خنداب اظهار کرد: فداکاری‌های شهدا و مردم در راه انقلاب و در چهار دهه گذشته سبب ایجاد افتخارات بزرگی شده و راه انقلاب اسلامی توسط جوانان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با یک بینش انقلابی و با هوشمندی انقلاب را آغاز کرده و به نتیجه رساندند و همچنان در خط فرهنگی حرکت کرده و با هوشمندی دستاوردهای انقلاب را حفظ می کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اعتقاد و روحیه انقلابی در ایران و جهان اسلام و در کشورهای اسلامی به خوبی قابل مشاهده است و این مهم دستاوردی است که باعث شده انقلاب تا امروز بیمه شود.

آقازاده با اشاره به دستاوردهای علمی ایجاد شده در کشور بیان کرد: ایران در میان کشورهای صاحب نام در فناوری های جدید همیشه جزو ۱۰ کشور نخست بوده و پیشرفت های خوبی را بدست آورده است که این مسیر باید با صلابت و قدرت ادامه پیدا کند.

استاندار مرکزی راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی اراده مردم عنوان کرد و گفت: ۱۰ روز پس از این راهپیمایی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و حضور مردم در این انتخابات سبب می‌شود انقلاب با اراده و ایمان قوی‌تری نسبت به گذشته پیش رود.

آقازاده با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند گفت: مردم باید از بین کسانی که امروز پس از گذشت از مراحل قانونی وارد رقابت انتخاباتی می‌شوند نمایندگان اصلح و معتمد را انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت روستای استوه، پل ورودی این روستا را یکی از مشکلات این روستا دانست و اضافه کرد: بهسازی وضعیت پل ورودی استوه باید با لحاظ کردن هزینه کرد مناسب در کنار تامین امنیت آن برای مردم در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

فرماندار خنداب نیز گفت:  در دو سال اخیر ۷۵ طرح با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال  در خنداب راه اندازی شده و همچنین ۳۵۰ میلیارد ریال نیز امسال توسط بخشداری ها در روستاهای خنداب برای طرح های عمرانی هزینه شده است.

عبدالرضا حاج علی بیگی افزود: مهمترین مرکز هسته ای کشور در خنداب مستقر است و امیدواریم با  راه  اندازی این طرح‌ها شهرستان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پایانه مسافربری خنداب نیز آغاز شده که چهار میلیارد ریال از اعتبار آن توسط سازمان انرژی اتمی تامین شده و همچنین آغاز عملیات اجرایی پل غیرهمسطح پل دو آب نیز صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن استاندار مرکزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟