Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروانی گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری، چهار هزار و ۲۰۴ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارتی این نهاد بهره‌مند شدند.

« عبدالرضا خسروانی »، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل، درآمد پایدار و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: در 10 ماهه سال جاری، چهار هزار و 204 مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان از آموزش‌های فنی و مهارتی این نهاد بهره‌مند شدند که برای ارائه این خدمات مبلغ 993 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

 

 ‌معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان با بیان این مطلب که از مجموع کل آموزش دیدگان در 10 ماهه سال جاری تعداد دو هزار و 579 نفر زن و یک هزار و 625 نفر مرد بوده است، یادآور شد: مددجویان تحت حمایت این نهاد در مراکز فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، اداره تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آموزش‌های لازم را در حوزه‌های مختلف کسب و کار فراگرفته‌اند که این دوره‌های آموزشی در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنعت و معدن، صنایع‌دستی و در بخش خدمات بوده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان بابیان این مطلب که تمامی رشته‌های آموزشی ارائه‌شده متناسب با بازار کار، استعداد و علاقه‌ی مددجویان و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد، بیان کرد: مددجویان پس از فراگیری آموزش‌های مهارتی و کسب گواهی‌نامه آموزشی می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال این نهاد متناسب با دانش فرا گرفته شده بهره‌مند شوند.

 


وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مختلفی در قالب کارآفرینی، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی و مشاغل خانگی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: در 10 ماه سال‌ جاری، پنج هزار و ۵۷۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان بااعتباری بالغ‌بر 107 میلیارد تومان در استان هرمزگان فراهم‌شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد دهه فجر دهه فجر ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر دهه فجر معامله قرن هرمزگان مهارت اشتغال کمیته امداد معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کمیته امداد استان هرمزگان آموزش های فنی و مهارتی تحت حمایت کمیته امداد ماهه سال جاری بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند