Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۲۹ فضای آموزشی در سطح استان با اعتبار بیش از ۴۳۵ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام نصرت‌اله رحیمی  اظهار داشت: از این تعداد ۱۶ فضای آموزشی با ۶۸ کلاس درس افتتاح و ۱۳ مدرسه نیز با ۵۱ کلاس درس کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: از جمله فضاهای آموزشی قابل افتتاح در ایلام مدرسه ۶ کلاسه حکیمه، ۱۲ کلاسه مسکن مهر ایلام، ۶ کلاسه سراب ایوان، سه کلاسه تخم بلوط هلیلان، ۶ کلاسه چشمه شیرین بدره، و … است.

وی ادامه داد: فضاهای آموزشی کلنگ زنی در ای ایام در شهرستان‌های موسیان، سیروان، دره شهر، آبدانان؛ دهلران، چرداول است.

رحیمی خاطرنشان کرد: این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین و اداره نوسازی مدارس ایلام بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شوند.

بیش از صد هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سطح فضاهای آموزشی اسلام مشغول به‌تحصیل هستند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای آموزشی افتتاح وکلنگ زنی کلنگ زنی می شود کلنگ زنی فضاهای آموزشی نوسازی مدارس فضای آموزشی ۶ کلاسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز