Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز در جلسه رونمایی از جدیدترین کتاب های تولیدی استان که به همت کمیته هنری ستاد دهه فجر صبح امروز در محل کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید، چاپ کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از مولفه های رشد هر جامعه به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان همچنین ضمن تقدیر از مولفین استان کردستان، گفت: در کنار چاپ آثار فاخر باید فرهنگ سازی مناسب برای روی آوردن جوانان و آحاد جامعه به خواندن کتاب انجام گرفته و همچنین کتاب های متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی توسط نهاد های ذیربط و رسانه ها به مردم معرفی گردد.

حجت الاسام سادات ادامه داد: در اسلام نیز اهمیت زیادی برای کسب و علم و دانش مطرح شده است و انقلاب اسلامی نیز در طول چهار دهه گذشته رویش های زیادی در حوزه ها علمی، ادبی، اجتماعی و سایر موضوعات با خود به همراه داشته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ده ها مجموعه کتاب از جمله فرزند کردستان، ساعت هفت و منظر ممنوع در استان رونمایی می شود که در تمام این کتاب ها به موضوع انقلاب و دفاع مقدس توجه ویژه صورت گرفته است.

در پایان جدیدترین آثار تولیدی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مدیریت کسب و کار رونمایی گردید.

کد خبر 4843349

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد دهه فجر رونمایی کتاب دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا تعطیلی مدارس انقلاب اسلامی ایران زلزله کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک سمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: در چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای هدف گردشگری بیابانک که روز پنجشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با استقبال گردشگران، مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، به‌صورت نمادین از سند ثبت ملی مهارت لرده دوزی روستای بیابانک در فهرست میراث ناملموس کشور رونمایی شد.   حسن عربی افزود: در اجرای ماده ۱۲ کنوانسیون بین‌المللی حفظ میراث فرهنگی ناملموس با قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مذکور مصوب سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی آن و ماده ۳ قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب سال ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی، مهارت لرده دوزی روستای بیابانک در فهرست ملی میراث فرهنگی ناملموس ثبت شد.   او تصریح کرد: این میراث فرهنگی ناملموس به شماره ۲۵۹۱ در سال ۱۴۰۰ در فهرست ملی میراث‌فرهنگی ناملموس به ثبت رسیده است.   لَردِه دوزی مجموعه‌ای از هنر‌های دستی، مانند تکه‌دوزی، گل‌دوزی، بخارادوزی، خامه‌دوزی، پولک‌دوزی، قیطان‌دوزی، ساقه‌دوزی، سیاه دوزی، زری‌دوزی و سرمه‌دوزی است. لَردِه به معنای یک سطح صاف است که این فرآیند‌های هنری روی آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند ثبت ملی مهارت لَردِه دوزی روستای بیابانک سمنان
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور