Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاها احمدنژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین دوره رقابت‌های وزنه برداری بین‌المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم «محمود نامجو» در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت آغاز شده و تا سه روز دیگر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه «یونس ابراهیمیان» تنها نماینده آذربایجان‌غربی در قضاوت این مسابقات است، ادامه داد: در این رقابت‌ها، ۲۴ داور برتر وزنه‌برداری کشور قضاوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یونس ابراهیمیان ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه داوری وزنه‌برداری کشور را دارد و ۲ سال است که به عضویت داوران بین‌المللی این رشته اضافه شده‌است.

رییس هیات وزنه‌برداری مهاباد افزود: در این دوره از رقابت‌ها، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه حضور دارند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ با هم رقابت می‌کنند.

یونس ابراهیمیان متولد ۱۳۴۱ مهاباد، مسوول کمیته داوران و عضو کمیته انضباطی وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی است و ۳۳ سال در بخش های مربی‌گری و داوری رشته وزنه‌برداری این شهرستان فعالیت دارد.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 المپیک بوسنی قرقیزستان کمیته انضباطی وزنه برداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزنه برداری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛سجاد انوشیروانی و کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901613

دیگر خبرها

  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری