Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:25:07 GMT

افتتاح ۱۲۶ پروژه خصوصی و دولتی در شیروان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۶۵۷۹

افتتاح ۱۲۶ پروژه خصوصی و دولتی در شیروان

فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: 126 پروژه خصوصی و دولتی با اعتباری بالغ بر 765 میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از پایگاه خبری شیروان امین رضا مراتی، فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و  5 شهید انقلاب شیروان اظهار داشت:  ۴۰ سال پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشتیم و همواره در شرایط ویژه ای همچون جنگ، تحریم و ترور بودیم اما این دوران سخت نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته و هر جا که با هم انسجام جمعی داشته ایم آسیب ناپذیر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراتی افزود:  در حوزه پیشرفت و رفاه عمومی در همه بخش ها حرکت رو به جلو داشته ایم و شرایط فعلی خیلی بهتر از گذشته است و اگر امروز بسیاری از شاخص ها ارتقا پیدا کرده بخاطر اتحاد و انسجام و تلاش شبانه روزی دستگاه ها بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیروان گفت: امروز شیروان در مسیر توسعه قرار دارد و 126 پروژه با اعتباری بالغ بر  765 میلیارد ریال افتتاح می شود.

مراتی با بیان اینکه ما مسوول خدمت به مردم، توسعه و پیشرفت هستیم، تصریح کرد: شیروان بالاترین جذب اعتبارات در مشاغل روستایی را در استان داراست و آینده اشتغال شیروان را خوب می بینم.

وی تاکید کرد: باید با حضور گسترده در انتخابات پیش رو باعث افتخار شویم و آنچه که بعد از انتخابات قضاوت خواهد شد مشارکت های مردمی در انتخابات است.

فرماندار شیروان افزود: ظرفیت ها و داشته های ادارات، نهادها، فرمانداری و کارکنانش برای اجرای امر انتخابات است و برای مداخله در انتخابات نیست و قوانین وصف شده برای انتخابات به نحوی است که قطعا انتخابات بصورت سالم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شیروان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برکات متعددی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای کشور داشته است.

وی با مقایسه عملکرد پس از انقلاب و قبل انقلاب اظهار داشت: پس از انقلاب توانستیم خیلی از موفقیت ها را کسب کنیم که یکی از آنها عرصه گفتمان سازی بود که فرهنگ آن در کشور و دنیا با نام گفتمان مقاومت پیاده شد، اکنون هر نهاد و اداره ای در حیطه خود می توانداین انقلاب را به مردم معرفی کند.

امام جمعه شیروان گفت : گفتمان مقاومت یعنی روی پای خود ایستادن که ابتدای امر این موضوع برای خیلی ها سنگین بود اما با گذر زمان این باور شکل گرفت و پس از آن در دنیا این باور که ایستادگی و توانستن است، منتشر شد.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: گفتمان سازی مقاومت می تواند مسائل مربوط به اقتصاد، سیاست، امور اجتماعی و فرهنگی را سامان دهد و اگر این توانستن ضمیمه شود به تعالیم اسلامی کاملتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی باید روستاهای خود مولد باشند و نه تنها قطب اقتصادی برای خود حتی برای شهرها باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری شهرستان فرماندار شیروان انقلاب اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود