Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار بابایی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر ساختار نظام هستند گفت: دشمنان با طراحی پروژه نفوذ و ایجاد فتنه و شبهه در عملکرد نظام به دنبال ایجاد تردید و سلب اعتماد بین مردم و نظام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی عصر امروز در نشست خبری با تبریک فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و با حضور و نقش محوری مردم به پیروزی رسید و حضور مردم در عرصه‌های مختلف عامل شکست بسیاری از نقشه‌های دشمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه حضور به موقع مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را خنثی کرد اظهار کرد: دشمن راهبرد خود را پس از جنگ تحمیلی از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد و با تحریم و تروریست اقتصادی مردم را هدف قرار داد تا گسستی بین مردم و نظام ایجاد کند ولی همیشه شکست خورده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: باوجود همه خباثت‌های جبهه استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ولی این انقلاب به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و خون شهدا به پیشرفت عظیمی دست یافت که دوست و دشمن را متحیر کرده است.
 
بابایی بااشاره به اینکه دشمنان به دنبال تغییر ساختار نظام هستند بیان کرد: دشمنان با طراحی پروژه نفوذ و ایجاد فتنه و شبهه در عملکرد نظام به دنبال ایجاد تردید و سلب اعتماد بین مردم و نظام هستند.
 
وی شهادت سردار سلیمانی را ایجاد انقلابی دیگر دانست و افزود: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انقلاب دیگری در گام دوم انقلاب بود و یوم‌الله دیگر خلق کرد که در آن مردم نشان دادند علیه استکبار و درکنار انقلاب و جبهه مقاومت هستند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه و شناساندن شخصیت شهید سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: سردار سلیمانی یک اسطوره برای جامعه اسلامی است که یکی از وظایف رسانه شناساندن شخصیت بی‌نظیر و محبوب سردار دلها به مردم است.
 
بابایی با بیان اینکه بیش از 100 برنامه متعدد در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در دهه فجر اجرا خواهد شد گفت: یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی بومی محلی و فرهنگی، شب شعر و خاطره، جشن انقلاب، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی و محوری‌ترین برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سه نقطه شهرستان جویبار است.
 
وی از تکمیل 14 واحدمسکن محرومین در شهرستان جویبار خبر داد و عنوان کرد: براساس بازه زمانی مشخص شده تا پایان تابستان امسال 14 واحد مسکن محرومین تکمیل و به خانواده‌ها تحویل داده شد و دو واحد دیگر نیز به درخواست کمیته امداد امام(ره) در حال ساخت است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار یادآور شد: دو پایگاه خواهر و برادر بسیج در روستای میانملک و دو پایگاه خواهر و برادر در روستای حاجی‌کلا در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
بابایی درپایان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف ازجمله پزشکی، هسته‌ای، صنعتی و نظامی و دفاعی جز برترین کشورهای جهان شویم که همه این‌ها باید به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان جویبار بین مردم و نظام سردار سلیمانی انقلاب اسلامی نظام هستند دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است