Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره قرآن، عترت و نماز بخش شاوور شوش با شرکت یکهزار دانش‌آموز این بخش در روستای میثم تمار(خویس) برگزار شد که حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان میهمان ویژه آن بود.

بعد از برگزاری این جشنواره تعدادی از اهالی روستا گرد حجت الاسلام موسوی‌فرد جمع شدند و از او خواستند مشکل آب آشامیدنی این روستا را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهواز در محل با مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان تماس گرفت و خواستار رفع مشکل آب اهالی روستای میثم تمار شد.

عاشور مزرعه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چاه آب برای رفع مشکل روستای میثم تمار حفر شده ولی هنوز تجهیز نشده است.

وی تجهیز این چاه را نیازمند پنج میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: زمینی در سال ۹۶ با همت شورا، اهالی و خانواده خیر شهید ضمدی برای حفر چاه آب روستا داده شد که یک حلقه چاه ۱۰۰ متری در آن حفر شده است.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش بیان کرد: این چاه با کمک مسوولان شهرستان و اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال حفر شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این طرح آبرسانی افزود: اکنون تابلوی برق این چاه مشکل دارد ولی با وجود ارسال به همدان بدلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

قرآن حیات بخش جامعه بشری است

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین در جشنواره قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه قرآن کریم حیات بخش جامعه بشری و رفع کننده مشکلات است، گفت: جشنواره قرآنی زمینه‌ای برای سوق دادن جوانان به سمت خداوند متعال است.

وی از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و افزود: این جشنواره‌ها بهانه‌ای برای ورود جوانان به اقیانوس علوم معجزه پیامبر اکرم(ص) هستند و جامعه را نورانی می‌کنند.

حدود یکهزار دانش آموز دختر و پسر بخش شاوور شهرستان شوش در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روستای میثم تمار(خویس) یکهزار خانوار دارد و در ۲۰ کیلومتری شهر شوش در بخش شاوور این شهرستان واقع است.

برچسب‌ها شوش آب و فاضلاب قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوش آب و فاضلاب قرآن کریم شوش آب و فاضلاب قرآن کریم آب و فاضلاب روستایی روستای میثم تمار بخش شاوور رفع مشکل حفر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شش شهر خوزستان در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۲:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۳۹، حفاری ۱۱۷و نیوساید ۱۲۷ و پادادشهر ۱۰۶ و شهرهای اندیمشک ۱۰۶، حمیدیه ۱۰۱، دزفول ۱۱۶، ماهشهر ۱۲۷ و هندیجان ۱۲۷ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز گذشته و را به صورت غیرحضوری اعلام کرد و امروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749345

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان