Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:18:35 GMT

خدمات مشاوره ای و وکالت با کمترین هزینه انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۸۱۶۵

خدمات مشاوره ای و وکالت با کمترین هزینه انجام شود

ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدمات مشاوره ای و وکالت باید با حداقل هزینه ارایه شود تا شهروندان به نحو مطلوب از آن بهره مند شوند.

 سیدناصر عتباتی امروز ۱۴ بهمن در حاشیه بازدید از روند انتخابات چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسین مرکز وکلای قوه قضائیه استان اردبیل اظهار کرد: امروز همزمان با استانهای آذربایجان شرقی و غربی انتخابات هیئت مدیره و بازرسین مرکز وکلا و  کارشناسان قوه قضائیه برگزار می شود تا ترکیب هئیت مدیره برای عهده داری یک مسئولیت دو ساله مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به روند مطلوب برگزاری این انتخابات و همچنین نظارت بر اقدامات و عملکردها اشاره و  خاطرنشان کرد: در سایه تلاش وکلا و  کارشناسان زبده و متخصص است که یک قاضی در صدور رای به راحتی و در عین عدالت می تواند عمل کند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بعد از تایید صلاحیت نامزدها مراحل قانونی انتخابات سپری شده و در حال حاضر این مجموعه به شکل تاثیرگذار میتواند در عرصه قضاوت کمک کار دستگاه قضا باشد.
عتباتی از وکلا و کارشناسان به عنوان دست راست نهاد قضایی یاد کرد و افزود: این مجموعه در انجام ماموریت و مسئولیت خود به شکل شایسته عمل کرده و به بهبود کار قضاوت کمک موثر کرده است.
وی ضرورت نهادینه شدن فرهنگ استفاده از وکیل و مشاورین را یادآور شد و تصریح کرد: رسانهها میتوانند به ارتقای دانش و آگاهی حقوقی تک تک افراد جامعه کمک کنند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: این اقدامات میتواند به پویایی جامعه و به حداقل رسیدن تخلفات کمک کرده و سلامت قضایی جامعه را تضمین کند.
رییس کل دادگستری استان اردبیل از وکلا مشاورین و کارشناسان خواست؛ با کمترین هزینه خدمات خود را به شهروندان ارائه کنند تا در سایه رفتار قانونمدارانه تخلفات و جرایم به حداقل برسد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مشاوره وکالت خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان